Monday, April 27, 2009

from vads to tm

haha...aku telah ditukarkan dari team field support kepada team technical expert....so bila tukar team tempat kerja pon mestilah kena tukar....so i am no longer working at plaza vads at TTDI KL.....bye bye plaza vads...sob sob...(sedih dowh)

and welcome to menara TM aka menara rebung.....clap clap clap (bunyi tepuk tangan).....so banyaklah kemudahan kat menara TM nie....ada bank islam, secret recipie, kedai runcit, LRT pon dekat dan paling penting skali awek pon ramai kat sana...hahaha...feel good man...yeah...


4 comments:

auramerah said...

ko dh ditukarkn ker expert team..ko dh teror tahap dewa ler nih..mantap ler..bnyk ler awek nnt

Afham Rusli said...

ko actually keje dgn TM k?
aku conpius

shark said...

actually aku keje dgn vads seblomk nie....skrang nie vads sudah merge dgn tm....so ade la organization realignment...jadi aku kena tukar gi team lain n post lain...team baru aku lak based kat menara tm......kira aku skrang staff tm la nie...hahaha..

Asyraf Shari said...

Slm. Yo, bro shakir..Amacam, sehat ke?masih mempertahankan keayuan ke hehe.. ;)